Gminna Orkiestra Dęta przy OSP w Czajkowie

Menu
Dołącz do Nas na Facebooku
VIII Ogólnopolska Pielgrzymka Strażaków na Jasną Górę i wycieczka

27 maja wzięliśmy udział w VIII Ogólnopolskiej Pielgrzymce Strażaków na Jasną Górę. Po zakończeniu uroczystości udaliśmy się na wycieczkę w stronę sądeczczyzny, odwiedzając po drodze przyjaciół z orkiestry Łososina Dolna.

W sobotę wzięliśmy udział w VIII Ogólnopolskiej Pielgrzymce Strażaków na Jasną Górę, wraz z ponad 50 innymi orkiestrami z całego kraju! W drodze do Częstochowy zatrzymaliśmy się również na cmenatrzu w Rudnikach, aby zapalić znicz przy grobie byłego wieloletniego kapelmistrza naszej Orkiestry - Romana Gmerka.

Po zakończonej uroczystej Mszy Świętej skierowaliśmy się w kierunku Łososiny Dolnej, gdzie wraz z zaprzyjaźnioną orkiestrą pod batutą Pana Tadeusza Szkarłaty wykonaliśmy wspólnie kilka utworów przed lokalną publicznością.

Następnie udaliśmy się na wspólną integrację. Serdecznie dziękujemy za tak miłe przyjęcie przez Gmina Łososina Dolna na czele z Panem Wójtem Andrzejem Romankiem!

W niedzielę, wraz z przewodnikiem bieszczadzkim, Panem Wiesławem wyruszliśmy na zwiedzanie Zamku w Czorsztynie oraz odbyliśmy rejs statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim

Natomiast w poniedziałek, wraz z Panią Barbarą odwiedziliśmy Ogrody Sensoryczne w Muszynie, a także rynek w Piwnicznej-Zdrój.

Dołącz do Nas na Facebooku

Wszystkie prawa zastrzeżone dla Gminna Orkiestra Dęta przy OSP w Czajkowie © 2024

Projekt i wykonanie ideaCode

Ta strona internetowa używa ciasteczek (cookies). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z tych plików.